martes, 3 de junio de 2008

Sempre hai unha primeira vez



Hoxe por fin dou o meu primeiro pasiño e voto a andar neste mundo sen o que, xa case, un non é ninguén.

Os blogs son un instrumento imprescindible para @s que queremos achegar o noso traballo, o noso pensamento e o mais básico da nosa propia esencia, mais aló de límites imaxinables, pois calquera pode acceder a eles.

Sempre hai unha primeira vez para todo, e como novata son consciente de que cometerei erros que, coa vosa colaboración, tentarei correxir.

¿Qué espero deste "o meu recuncho"? Pois sinxelamente que moit@s o visitedes, que me coñezades e que manteñades unha comunicación fluida e permanente conmigo a través dos vosos comentarios.

En fin...., imos aló, probemos esta nova experiencia.

4 comentarios:

O Candil dijo...

Ola Katy. Parabens e bicos. Xa era hora! Ademais, xa te engadín no meu blog.
Apertas.
manuelcendan.com

Francisco Villar dijo...

ME PARECE INTERESANTE Y PUEDE SER UN BUEN INSTRUMENTO DE COMUNICACION

Julián Reina Villalón dijo...

bienvenida!!! ya te agrego ahora al mio.

un abrazo!!!

Anónimo dijo...

hola cati estou facendo linpeza e aledome de ser voso amigo,SODES XENIALES. sau2 Luis